Jul 14, 2024 18:14:34 GMT
|
|
|
|
Rank
|
|
A rookie
91
Click
|
It's hard for me to show kindness to people that hate me, I'm not that Evolved.
|
|
|
|
Jun 22, 2015 18:32:15 GMT
Rhyme likes this
Post by Rhyme on Jun 22, 2015 18:32:15 GMT
Symbol Magic Symbols kunnen geplaatst worden zoals een tattoo op het lichaam, of getekend worden op een object, maar kan ook zoals bijvoorbeeld in het zand. De tekens kunnen worden geactiveerd door op ze te drukken, doordat een tovenaar ermee in contact komt of door magie die erbij in de buurt word gebruikt etc. Tevens kunnen de symbolen voor vele verschillende doeleinde worden gebruikt. Ze kunnen offensief worden gebruikt als bijvoorbeeld een energie aanval. Defensief zoals een energie muur of zelfs als ontsnappings-methode. Dit is enkel een kleine greep waarvoor ze gebruikt kunnen worden. Ook al word het gebruiken van symbolen genoemd onder de noemer adept. Ze kunnen door iedereen gebruikt worden. Enkele voorbeelden waarvoor deze magie gebruikt kan worden:- Het maken van een façade tattoo.
- Energie aanvallen.
- Defensieve muren.
- Ontsnappings methodes.
- Het 'vergrendelen' van iemands 'true name'.
- Genezen van wonden, echter kost dit veel energie.
- Het ontdekken van magie.
- Het openen van portalen naar andere realiteiten. (Al moet je hiervoor wel een teleporter hebben.
- Verbetering van fysieke mogelijkheden.
- Barrières maken.
- Het maken van hitte. (Om bijvoorbeeld een ketel te laten koken.)
- Het bewegen van objecten.
- Voorwerpen activeren van een afstand.
- Echo stenen erin laten geloven dat iemand in de kamer is.
- De Surge zichzelf laten herhalen, zodat de tovenaar een zelf oplaadbaren batterij van magie word.
- Maak doorschijnende objecten solide.
- Het maken van 'reflections' wanneer deze in een spiegel gekeft worden.
- Ervoor zorgen dat een remnant uit een persoon komt.
- Andere symbolen tegen gaan.
- Het creëren van een veilige perimeter.
- Maken van een val.
- Het maken van hologrammen.
- Ervoor zorgen dat een paard vleugels krijgt voor een korte tijd.
|
|
|
|
|
|
Rank
|
|
A rookie
91
Click
|
|
|
|
|
Jun 22, 2015 21:19:41 GMT
Post by Rhyme on Jun 22, 2015 21:19:41 GMT
Teleportatie Een Teleporter is iemand die zich kan vervoeren naar een andere locatie wanneer deze dat wil. Hoewel ze kunnen teleporteren naar locaties die ze nog niet eerder gezien hebben, is dat erg gevaarlijk. Dit omdat ze dan kunnen eindigen in een muur of ander object. Een bezoek aan een plek voordat ze teleporteren lost dit probleem op. Een hulpmiddel voor Teleporters is dan ook dat de aarde om hen draait, in plaats van dat hun degene zijn die bewegen. Ze kunnen dan ook groepen mensen vervoeren, maar ook objecten zijn geen probleem. Teleporters kunnen ook portals openen tussen zwakke plekken in dimensies te openen. Al is dit iets wat veel voorbereiding vergt. Tevens moet je iets hebben dat in de andere dimensie thuis hoort om hiervoor te zorgen.
|
|
|
|
|
|
Rank
|
|
A rookie
91
Click
|
|
|
|
|
Jun 22, 2015 21:24:52 GMT
Post by Rhyme on Jun 22, 2015 21:24:52 GMT
Tunneling Tunneling is een soort Adept magie waarmee de gebruiker kan reizen door de grond van plaats naar plaats. Het enige teken van dat ze er zijn geweest, zijn de honderden kleine scheurtjes. Deze magie focust zich op het element aarde. Mogelijkheden die bekend zijn: - Het vermogen om in de grond te zakken en ondergrond te reizen.
- Het vermogen om muren uit elkaar te drukken zodat andere er doorheen kunnen
- Het vermogen om mensen in de grond/muren en dergelijken vast te zetten.
- Immuun tegen voorwerpen om de magie 'vast te zetten' zoals handboeien en de cellen van de Sanctuaries.
- Door gepantserde kleding en vlees heen kunnen.
|
|
|
|
|
|
Rank
|
|
A rookie
91
Click
|
|
|
|
|
Jun 22, 2015 21:26:49 GMT
Post by Rhyme on Jun 22, 2015 21:26:49 GMT
Necromancy Necromancers hebben de kracht om de energie van de doden en het duister te manipuleren. Sommige mogelijkheden zijn dat ze de energie vaste projectielen kan maken, schaduw ontploffingen. Maar er kunnen ook zwepen en ranken van geproduceerd worden. Wat iemand ook ooit heeft weten te doen: is de kracht in zijn hand te hebben geplaatst, waardoor de huid verdwenen is en bloederig. Hij kan hier mensen mee martelen en doden wanneer hij enkel naar hen wijst. Ze kunnen hun krachten gebruiken wanneer er geen doden in de buurt zijn, echter is hun kracht sterker hoe meer doden er zijn om hun heen. Necromancers kunnen ook schaduw-lopen, wat een lagere vorm is van teleportatie door het manipuleren van schaduwen. Krachtige necromancers kunnen zelfs vliegen door het gebruiken van schaduwen die hen omhoog houden. Dit kunnen echter zeer weinig mensen. Een andere, zeer moeilijke kracht; is hetgeen met de naam 'death bubble' Hierdoor kan een necromancer een bubbel om zich heen maken en alle doden naar zich toe trekken. Zoals gezegd word, plaatsen Necromancers hun kracht in een object. Maar ook al is iedereen in staat om het object te gebruiken, enkel de mensen met de toestemming om het object te gebruiken kunnen het toepassen. Wanneer er geen toestemming is gegeven en je wil het object gebruiken, zal je bloed koken en je huid voelen alsof het weg schroeit. Wanneer een object vernietigd word, is de kracht echter niet verdwenen en zal terugstromen naar de eigenaar van het object. Deze kan dan de kracht weer in een ander object overbrengen.
|
|
|
|
|
|
Rank
|
|
A rookie
91
Click
|
|
|
|
|
Jun 22, 2015 21:27:40 GMT
Post by Rhyme on Jun 22, 2015 21:27:40 GMT
Sensitive Een Sensitive is een persoon die enige vorm van psychische krachten. Sensitive magic kan niet worden onderwezen en vereist een natuurlijke vermogen voor deze kracht. - Telepatie
- voorspelling/waarzeggerij/visioenen
- Contact met de doden
- Psychokinese
- Het zien van de aura van mensen
|
|
|
|
|
|
Rank
|
|
A rookie
91
Click
|
|
|
|
|
Jun 22, 2015 21:29:35 GMT
Post by Rhyme on Jun 22, 2015 21:29:35 GMT
Warlocks Warlocks kunnen de ziel van verslagen vijanden innemen. Wanneer een Warlock dit doet zal zijn mond transformeren. Deze zal wijder worden, de tanden zullen groter, donkerder en sterker worden en het ziet ernaaruit dat ze door botten kunnen bijten. Dit proces zorgt ervoor dat een Warlock de energie van het slachtoffer opnemen om die van zichzelf sterker te maken. Ze kunnen licht manipuleren om als krachtige stralen uit hun handpalmen te schieten. Waardoor degene die ermee in aanraking komt, de huid zal koken en tevens ervoor dat je lichaam voor enige seconde verlamd raakt. Wanneer de Warlock gewond is en genoeg kracht heeft om zichzelf te genezen, zal er licht uit de wonden komen en zal deze zo genezen worden. Wanneer hun krachten echter gebonden worden (Door bijvoorbeeld handboeien.) zal een Warlock ontploffen in een grote bal licht en laten ze enkel hun kleding achter. Ook kunnen Warlocks een bal van energie creëren die na enige tijd explodeert. Ook kunnen ze het licht manipuleren in een energie stoot of wit vuur.
|
|
|
|
|
|
Rank
|
|
A rookie
91
Click
|
|
|
|
|
Jun 22, 2015 21:30:22 GMT
Post by Rhyme on Jun 22, 2015 21:30:22 GMT
The Gist Het is een magisch lichaam dat gevoed word door de haat, boosheid en vastberadenheid van de gebruiker. Wanneer deze magie gebruikt word, neemt het wezen het uiterlijk van de gebruiker over. Echter dan meer dierlijk. Langer haar, scherpere tanden en klauwen. The Gist kan niet lang gebruikt worden door de volgende redenen:- Doordat de magie ontzettend sterk is en moeilijk in bedwang te houden, is het eigenlijk bedoelt als laatste redmiddel.
- Als het wezen te lang gebruik maakt van het lichaam van de tovenaar, zal het wezen overnemen. Dit zorgt ervoor dat de gebruiken vast zit in het lichaam dat nu van 'The Gist' inplaats van andersom.
Deze tak van Adept is eigenlijk niet te stoppen, maar omdat het niet te lang gebruikt kan worden is het niet altijd handig. De enige reden dat je het pijn kan doen is om de gebruiker aan te vallen in plaats van 'The Gist'
|
|
|
|
|
|
Rank
|
|
A rookie
91
Click
|
|
|
|
|
Jun 22, 2015 21:30:57 GMT
Post by Rhyme on Jun 22, 2015 21:30:57 GMT
Dimensional Shunting Een Dimensional Shunter is iemand die zichzelf en mensen kan sturen naar verschillende realities. Dimensional Shunters gaan zelden zelf naar een andere dimensie. Het is namelijk ontzettend moeilijk om een frequentie te vinden. Maar als je dan een dimensie vind, is het ook nog maar de vraag of er menselijk leven mogelijk is en daarbij heb je geen idee waar je jezelf naartoe stuurt; totdat je het doet. Ook kunnen Shunters objecten naar andere dimensies verplaatsen en hoeven ze niet mee te gaan naar een andere dimensie. Zo heeft een Shunter ervoor gezorgd dat de lijken naar een andere dimensie zouden gaan en niemand ze meer kon vinden. Dimensional Shunters kunnen ook een echo shunt op andere mensen plaatsen, ze moeten dan iemand aanraken en hun magie in die aanraking stoppen. Het heeft een vertraagd effect en het kan iemand naar een andere dimensie brengen op een willekeurig moment als de energie genoeg is opgebouwd. De persoon heeft dit vaak pas door wanneer het begint te kloppen op de plek waar de Shunter hen heeft aangeraakt. Dit word erger wanneer de Shunt dichterbij komt. Voordat het gebeurt, zal de persoon wazig beginnen te zien en niet goed meer horen. Een 'Echo Shunt' kan enkele keren gebeuren, dat ligt eraan hoeveel energie de Shunter heeft gebruikt op je. Wanneer de energie stopt met terugkaatsen, zal de persoon ook niet meer Shunten. Echter is dit niet altijd een even aantal en kan het dus zijn dat je in de verkeerde dimensie blijft. Wanneer iemand bij je in de buurt is, kan deze door een aanraking meekomen. Tevens kan het dus ook zijn dat er mensen meekomen uit de andere dimensie naar de dimensie van hier.
|
|